- Wstępnej rezerwacji pobytu w Hotelu & SPA Jawor*** w Zawoi dokonać można drogą telefoniczną, mailową, osobiście oraz on-line za pomocą systemów rezerwacyjnych.
- Wartość rezerwacji określana jest na podstawie cennika hotelowego lub cennika pakietów pobytowych obowiązującego w dniu dokonania rezerwacji.
- Rezerwację uznaje się za potwierdzoną z chwilą wpłacenia zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwacji.
- Rezerwując pobyt poprzez system Profitroom możliwe jest dokonanie płatności on-line
i otrzymanie natychmiastowego potwierdzenia rezerwacji wygenerowanego przez system. - W pozostałych przypadkach, wpłaty zadatku należy dokonać w ciągu 2 dni od momentu dokonania wstępnej rezerwacji lub w innym, uzgodnionym z Hotelem, terminie na wskazany poniżej rachunek bankowy: 02 1870 1045 2083 1071 4053 0001.
- Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, Hotel wystawia potwierdzenie rezerwacji i przesyła je na podany przez Rezerwującego adres e-mail lub adres pocztowy.
- Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w Hotelu w dniu przyjazdu.
- W przypadku braku wpłaty zadatku w wymaganym terminie rezerwacja wstępna zostanie uznana za nieaktualną a Hotel dokona jej anulacji.
- Rezerwacja niegwarantowana (bez wpłaconego zadatku) ważna jest do godziny 18.00
w dniu planowanego przyjazdu. - W przypadku rezerwacji gwarantowanej (z wpłaconym zadatkiem) a nie pojawienia się Gościa do godziny 12.00 dnia następnego od daty rozpoczęcia rezerwacji hotel ma prawo dokonać anulacji rezerwacji oraz obciążenia gościa kosztami wpłaconego zadatku.
MODYFIKACJE DOKONANEJ REZERWACJI
- Wszelkie zmiany dotyczące dokonanej rezerwacji należy zgłosić telefonicznie lub drogą mailową obsłudze Hotelu.
- Każda prośba rozpatrywana będzie indywidualnie i uwzględniona zostanie stosownie
do możliwości Hotelu i dostępności miejsc. - W sytuacji skrócenia pobytu w Hotelu przez Gościa korzystającego z pakietu pobytowego, Gościowi przysługuje zwrot niewykorzystanej części gastronomicznej, przy czym zgłoszenie musi nastąpić nie później niż 8 godzin przed rozpoczęciem posiłku.
ANULACJE REZERWACJI
- Anulowanie rezerwacji odbywa się na prośbę Gościa wyrażoną w formie pisemnej (e-mail, fax, list tradycyjny).
- Anulacje pobytu dokonane do 14 dni przed planowanym przyjazdem są bezpłatne
a wpłacony zadatek zwracany jest w całości na konto, z którego został wpłacony. Nie dotyczy oferty Boże Narodzenie w Górach, Sylwester, Ferie oraz Wielkanoc,
w których bezpłatnej anulacji dokonać można na 30 dni przed rozpoczęciem pobytu. - W przypadku anulacji pobytu z wyprzedzeniem krótszym niż 14 lub 30 dni (w przypadku ofert w/w) przed planowanym przyjazdem, zwrot wpłaconego zadatku może nastąpić tylko w przypadku pozyskania przez Hotel innego Gościa na anulowany pobyt.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Gość, podając podczas wstępnej rezerwacji swój adres e-mail, wyraża zgodę
przetwarzanie swoich danych osobowych w celach wysyłania informacji o ofertach promocyjnych. - Z takiej korespondencji może w każdej chwili zrezygnować, klikając w odpowiedni link umieszczony na samym dole każdej wiadomości.
- Dane osobowe naszego Gościa nie są i nie będą dostępne dla żadnych osób trzecich.